IATSA Platforma Ştefăneşti
  

SERVICE AUTO

   Relatia cu clientul in cadrul societatii se asigura prin intermediul a doua compartimente specializate:
  • Responsabili client mecanica unde se asigura diagnosticarea autoturismului, stabilirea tehnologiei de reparatie, precum si predarea autoturismului reparat catre client cu prezentarea tuturor lucrarilor executate;
  • Responsabili client caroserie, care asigura relatia societatii in mod deosebit cu societatile de asigurari, dar si cu clientul.
   In cadrul acestor compartimente se efectueaza si redactarea fisei tehnologice de reparative, si a facturii fiscal pe baza careia se platesc serviciile executate.
   Resursele umane constau in specilisti in service auto: ingineri, tehnicieni, precum si in sistemul informatic - operatori calculator.
   O importanta deosebita se acorda in cadrul societatii monitorizarii gradului de satisfactie a clientilor, care se efectueaza direct de responsabil relatii cu clientii, zilnic, in parallel cu monitorizarea clientilor de catre SC AUTOMOBILE DACIA SA.

 Service auto